några sanningar om mig hahha lol

1. min iphone är helt trasig,skärmen,internet och ljudet är as dåligt och massa mer :(
2. jag älskar killar med med swag .
3. jag tweetar liiite för mycket ibland
4. jag ska fixa en header någon gång när linnea orkar
5. jag bloggar alltid från mobilen typ...
6. jag har haft someday över hela sommaren + mer och fortfarande inte tagit mitt första sprut.
7. jag klarar inte mig utan min mobil.
8. jag kommer aldig på rubriker vilket är as tråkigt
9. nu ska jag göra en sak ni ska få se imorgon, har med mina idoler att göra men ändå :)
10. jag kallas stina , ingen säger erestina förutom jesper patrick och någon mer kanskeee
11. Jag älskar min klass hahha, dom är helt underbara. Speciellt idag! <3
12. DEN BILDEN PÅ EN VIT IHPONE ÄR MARTINS MOBIL!! skickade bilden till honom och så fixade han bakrund! hihhi
13. längtar tills lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0