BÄST DAG

Skolan va sådär, as kul med tjejerna! På so:n hade jag kajsa linnea och matilda as kul haha! Vi har kommit nära varandra så vi kan prata om allt typ, känns as bra! :) Aja efter skolan var ka med linnea hemma hos mig, sen vid 6 gick vi ut och då va Moa(fast hon va där i fem min bara)Sandra,Nellie,Erik/eric(?) haha, robin,dennis och patrick där, så erik roppa på oss och så gick vi dit. Snackade lite, sen drog erik och robin, då gick vi andra och gunga! Sen kom robin igen, och så gick vi till gungorna och hade as kul! Det var as bra! sen drog killarna och då var det bara jag,sandra,nellie och linnea kvar, vi snacka om lite allt möjligt, minnen osv. det var heelt grymt! Vi skratta hela tiden! haha. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0