TORSDAG

eftersom jag har tråkigt och inte orkar plugga så bestämde jag mig för att blogga! Idag gick jag i skola, tråkigt som vanligt, på So:n satt jag med sara och elvis, sen hade vi idrott och jag var inte med och inte filip heller så vi fick sköta poängen när dom andra körde volleyboll eller vad det va haha! Det var kul. Sen hade vi rast, fast vi han bara äta typ... sen var det engelska.. det var kaos eftersom läraren var ute hela lektionen med grupper och folk slängde ut saker från fönstret... hahahha! sen hade vi musik och vi hade en vikarie, han var as dryg och konstig.. helt random satte han på rock as högt och sa "det betyder att ni ska hålla käften" snäll han va. Aja satt med mina bröder husseboi och simon haha. :) Sen var det rast.. va på dazzet satt och kolla skolkatlogen med Matilda,elvis och marcus. Sen svenska det var tråkigt. Efter skolan gick jag hem duscha åt mat, kolla på tv, 1d va mef! det va up all night filmen! och kom på att jag har sett den innan ahhah! men efter det var det tre videos på dom först lwwy, sen wmyb sen one thing! doog! aja nu måste jag plugga so och matte!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0