we kill for lies.

åhåh, fösta bilden på ulrik som jag tog när han var i katrineholm.
hej!
Idag var jag i skolan, vi hade först svenska, läraren kom 15 min försent så det var chill. Sen hade vi franska, tråkigt,sen engelska,tråkigt, och sen rast, hände inte så mycket. Sen idrott, vi fick lyssna på justin 2 gånger, min klass är cp. Dom börjar typ gråta när det är jb, får damp. aja, sen hade vi So. och sen sluta vi. :) Vi fick sluta en timme tidigare för vi hade ingen biologi! fett skönt.. efter skolan cykla jag hem, och sen kom linnea till mig, vi åt sen gick vi på stan. Och så gick vi hem till mig igen, och gjorde videoblogg, fast det kommer upp sen eller någon annan dag. Linnea gick hem för ett tag sen, ska snart göra nått. ducha sen torka håret och sen platta det. Imorogn är det nationaldagen, vilket betyder att en kändis kommer hit, han från melodifestivalen, men kavaj och sen vita skor.. hah minns inte vad han heter med kbry, bilder kommer upp ialfall.. Men det var också ETT ÅR sen jag såg ULRIK LIVE FÖR FÖRSTA GÅNGEN. ååh, ett heelt år.. just nu skulle jag hålla på att göra min tröja som jag hade på mig. Jag var jätte nervös. Jag mötte cissi sen gick vi till linnea typ 2-1 timmar innan, sen gick vi till stadsparken där han skulle vara. Det var först någon teater, så vi stod längst fram med små barn, sen så när det var 20 min kvar, dog jag. Sen kl 1 skulle han komma, men som vanligt är han se, så 10 över kommer han, jag börjar skaka och gråta. Han sjöng typ alla hans låtar förutom soldiers och fool, eftersom dom kom ut iår haha.
jag har inte gråtit sådär mycket som jag gjorde då. Efter han hade sjungit sprang jag linnea och cissi till baksidan för vi ville få autograf.. först kom det massa pers ut och vi börja skrika.. sen kom det en igen och hon bara '' det är bara jag'' sen kommer en till och då börjar vi skrika igen (det var massa folk) och så kommer ulrik och vi är tysta sen skriker vi haha.. STAKARN HAN BLEV PUTTAD,SKPDAJ. ALLA stod runt honom, han hade brottom men jag skulle få min autograf.. men fick jag den? NEJ. åhåh då grät jag ännu mer, folk bara wtf. kbry. men sen trösta philippa mig, hhaha och cissi&linnea, sen kom folk bara hur mår du, jag bara bra dra nu, nej men ändå. Sen fick jag damp... jag ville ha en autograf.. så jag sprang hem för att hämta pengar och köpte cissis.. sen fick jag pennan han skrev med, sen några veckor/månader senare får jag linneas autogaraf + penna! och nu har jag 3 skivor med autograf, sen 1 autogarf i en ram och så ska jag ha 1-2 till på papper någon stans.. och en på min tröja. Men ska se honom i Malmköping (?) och då är det signering och då köper jag en till skiva, och sen frågar om bild+kram(?) och att han ska signera några saker. Har sätt honom 3 gånger, en i kholm, 2 gånger i norrklöping, ska se honom några gånger itll i sommar! :D längtar som dsjnf. NEJ nu ska jag dö ahha nej men aa hejdå.
¨
vad gullig... ååhåh nu anar inte hur mycket jag saknar honom! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0