swag

rip mig, oki jag dör, snygg,assåjasadheladehlgakkda andas, het kolla asså ni dör, jag lovar.
 
hejsan!
Idag har jag inte gjort så mycket,Vaknae vid 10, sen fixa jag mig,satte på believe så det hördes i hela huset, ihihi. Sen åkte jag och min bror för att hämta mamma för hon skulle ta ut pengar till mig, och så lämna han oss hema och så åkte han och hämta mitt sim kort! Så  när han kom hem fixa vi min iphone(kan inte anväda den nu för att han ska fixa nått, kommer kunna ha den senare idag), sen kom linnea. Och sen kom hennes mamma och så åkte vi till lager 157. Köpte ett linne och en tröja! bilder kommer sen :) När vi var på väg hem åkte vi förbi mig ör att kolla om mobilen var klar men nej. Så vi åkte hem till linnea, kollade en sak på datorn sen gick vi hem till mig, jag bytte om och sen åt vi lite. Och senare hem til linnea och hon bakade muffins, sen prata vi lite,satt vid datorn. Ikväll ska jag kolla kart på tintin med min bror, men reklamen är slut snart, så ujustin kommer snar, eehheajhe, han är as snygg♥ fast har redan sätt den här men kbry, nej nu ska jag sluta skriva! pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0