one time.

omb ahha, så fula! alla bilder är från 2011 för er som vill veta.
btw. as fult att bilderna är olika stora.. aja kbry.
hejsaaan. kom hem för ett tag sen, har vart med Linnea. Vi träffades vid 4 någon gång tror jag, eller tidigare. Vi var hemma hos mig, gjorde inte så mycket. Sen åt jag, och så gick linnea hem, och så åkte jag och min bror till ica och tog ut pengar osv. sen träffade jag linnea igen, vi gick till ica och jag köpte en tidning. Sen gick vi hem till linnea och satt vid datorn, vi kollade lite på youtube klipp. Ska snart göra nått tror jag, kanske kolla på tv. Men min bror har beställt sim kortet tror jag, så det kommer om en vecka ungefär. så då kommer bilder & videoblogg fårn mig och linnea, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0