never say never

Hej! Kom hem för 15 min ungefär. Träffade linnea vid 20 över 1, vi gick hem till mig och kollade på never say never, tog lite bilder. Sen gick vi hem till linnea och kollade på neversaynever igen eftersom vi kollade på halva hos mig så vi såg den en och en halv gång. Kan hela filmen utan till nästan, hihi. (a) men iallafall, vi gjorde pannkakor och så satt vi vid tv samtidigt medans vi åt eftersom jag ville kolla klart på never say never, så efter vi hade kollat klart gick vi till Ica och köpte choklad, sen till sandbäcken och prata lite. Och sen hem till mig och gjorde inte så mycket, ska beställa en iphone4s sen! Eftersom pappa tyckte det var bättre att ha Comviq istället för 3 :) kommer kanske beställa ikväll så får den om 1-2 veckor. Btw, då har jag lika dan mobil som Justin hehe. Men nu ska jag kolla på tv! Kanske bloggar sen. Emelie ska fixa min blogg också! Så en header kommer upp någon gång den här veckan om hon är klar! Pusshej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0