hej

idag har det vart en jobbig dag. orkar inte blogga så gör det snabbt. Vi började 8.10 med att alla profiler skulle sammlas så vi som har NO samlades och sen fick vi fylla i ett pappaer och lyssna på 8ornas nånting. Sen kolla när lärarna spelade vollyboll mot niorna, niorna vann. Seeeeen städa skåpen. Efter det cykla vi till djulö, spleade brännboll fast på något konstigt sätt. Sen åt vi pizzaaaa, och hade lite skojigt sådär. vid halv 1 trror jag åkte vi hem och så sluta vi, jag & linnea gick hem till mig och sen gick vi på stan, vi träffade matilda & amanda där så vi gick med dom ett tag, sen gick matilda hem då var jag amada & linnea kvar, vi gick hem til mig hämt apengar sen till stan och fika sen gick runt och hade as kul haha! Imorgon kommer jag lite senare till skolan swag. Vi ska ha ute dag, vilket suger, jag ska ha mjuksar, första och sista gången jag går i mjukisar inför hela skolan. pallaaaa. btw sodiers va på lindex 2 gånger och boyfriend en gång, jag grät nässtan, okihejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0