hej

¨
heejsaaaan
idag var den chill dag, vi börjaa som vanlig med svenska då kolla vi på film, jag fick välja, never say neveeeeer! Sen hade vi franska då kolla vi på film. Sen Engelska och då kolla vi på film, NEVER SAY NEVER! (igen) vi kollade förra gången och vi fortsatte kolla nu.. men sen efter ett tag börja den lagga och stänga av, ska kolla om det är fel på min skiva isåfall måste jag köpa ny. kommer dö. oki, sen hade vi rast, idrott,och So. på SO:n var vi ute och hade frågesak.. jätte kul. sen hade vi håltmme från biologin igen, as nice! så vi sluta då. Efter skolan cykla jag hem sen sov jag, sen gick jag på stan med linnea, köpte puder,en sminkborste och sen fick jag en tröja av mamma, i morgon ska jag nog på stan och köpa one directions film. Sen ska jag beställa believe+en dvd man får med idag eller i morgon, måste vänta på min bror eftersom jag är trög och kan inte själv. hehe. I morgon ska vi städa skåpen, kul. SEn kolla när 9orna har vollyboll mot lärarna eller nått sånt. Och sen vet jag inte vad som händer, i morogn kommer dom nya 7orna till oss, yey vad kul. eller inte. aja nu ska jag fortsätta göra något, kolla om nsn funkar sen ladda ner en låt + videon som jag la ut förut, när han tackar sina fans osv. alltså justin. pusshejj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0