hej!
Idag var det chill dag, vi började som vanlig kl 8.10 med No, fast vi hade matte stället för vi hade no hela dagen igår. Efter det hade vi idrott, as tråkigt. Sen mentorstid. Och sen håltimme från syslöjden! så då gick jag linnea amanda hem till mig åt, och sen gick vi tillbaka till skolan, och då skulle vi kolla på film på engelskan. Jag tog med mig never say never, och så bad jag adam säga till läran att få kolla på den. Så först blev det 5 röster på nsn och sen 5 röster på den andra,eftersom alla inte var där, sen sa simon ' JAG AVGÖR SISTA RÖSTEN' och så valde han never say never! asshjl dog... min vissa i min klass är så omogna så dom nästan gråter för att vi kollar på den, asså seriöst sitta och grtåa för att man hatar honom?!! åh palla dom -.- aja, efter skolan var jag med linnea och sen  kom jag hem vid 3 och så somna jag och vaknade vid 5. sitter och kollar på tv, men ska dra hejdå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0