born this way.

söta bilder från 2011,aw.

hejsaaan. Idag hade vi sovmorgon till 9 som ni redan vet, vi hade först mentrostid då vi får göra vad vi vill, elelr jobba med vad vi vill. Jag adam,albin gjorde klart en sak vi gör på no-profilen, Sen tränade jag lite till matte provet, och sen hade vi matte, gick sådör, :/ ajaa... yolo. skoja. men sen hade vi no, as kul! vi var ungefär 6 tjejer och 6 killar eller nått sånt, eftersom resten hade idrottsporfil och dom skulle paddla. as skönt utan dom.. sen hade vi rast, satt ute med linnea,amanda och elvira. kollade lite smått på när niorna spela basket, sjukt tråkigt men det fanns inget att göraa. Sen så hade vi NO (profilval) vi har haft no hela dagen typ... haha! Efter det gick jag och linnea hem till linnea, sen hem till mig och åt, sen till stan kollade runt lite överallt, luktade bla på someday bara för att det luktar såhär 2903 gått, vill ha den igen för er som vill veta. och för er som bryr sig... jag har inte tagit mitt först parfym sprut än och jag har haft den i en månad+ kanske? hahaaa.. aja sen var vi hemma hos mig och gjorde inte så mycket, fixade min spotifry lista så jag kan lyssna i skolan, inte för att jag har hörlurar, dom är borta, men ska köpa nya till iphonen någon dag. aja nu ska jag kolla runt lite efter kläder/saker som justin burkar ha, aw desperat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0