BELIEVE ♥

JDOSAEHLAD. snygg.
hejsaaaan! Vaknade vid 11, satte mig vid teven, Sen vid 12 kom min bror. Och vi åt mat. Sen vid 2 kom linnea till mig, jag fixade mig lite och så skulle vi gå på stan, så¨jag var tvungen att kolla posten till skivan hade kommit. OCH DEN HADE KOMMIT♥ jag skrek. Men efter jag öppnade den och kolla lite på den så gick vi till stan, hitta en tröja som inte är så snygg men det står '' follow your dreams'' JUSTIN BIEBER CITAT. fast det stod något mer men det kommer inte synnas så mycket. Ska köpa den i morgon tror jag! :) Idag ska jag inte göra så mycket, KANSKE träffa linnea sen men jag tror inte det för hon ska rida. Men jag ska prata lite med Addis och fråga om hon kan komma.. annars får hon komma imorgon eller någon gång, eheh. Men nu ska jag kolla på tv, hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0