Moments ago

Hej! Blev sugen på att blogga så jag gör det! Tänkte skriva om gårdagen. Vid fyra träffa jag Linnea. Sen efter ett tag åkte vi till malmköping för att se Ulrik. Vi gick på marknaden lite snabbt, köpte ett Justin linne! Sen gick vi till scenen, vi satte oss och sen ställde sig alla upp så vi gjorde också det. Vi stod på andra raden, det var bara en människa framför oss i en rad. Men aja sen kom Ulrik. Han sjöng soldiers,boys dont cry, moments ago,life, sticks and stones. Inte i den ordningen men aa. Vet inte om det var alla heller men ändå! Efter att han hade sjungit så hade han signering! När vi började närma oss så höll jag på att säga "jag kommer gråta" "jag dör" "jag orkar inte" och en vakt stod brevevid mig och kolla på mig haha. Sen när vi kom till Ulrik köpte jag en affich och den blev signerad och bad han signera ett kort och sen mitt skal. Och vi sa "hej,hej, kan du signera mitt skal också?, visst,tack,hejdå,hejdå" jag dog. Sen gav jag en lapp till ulrika trummis där det stod " jag älskar sig / Erestinamunther@twitter " och han skulle ge den till Ulrik. Hoppas han gjorde det! Men sen åkte vi hem och när jag kom hem sprang jag upp till mitt rum och hängde upp affichen haha. Han va grym! Det va as kul! Längtar till 16 augusti!! Då ska jag ta bild! :( eftersom jag va väldigt nervös så jag våga inte fråga. Men aja det var världens bästa dag på länge!

Trackback
RSS 2.0