Gråter

Min största dröm är att få TRÄFFA Justin. Nu när det kommer finnas vip,m&g kommer jag dö. Jag får inte köpa. Självklart är jag. Sjukt glad att få se honom. Men jag vill träffa honom,krama honom,ta bild med honom,prata med honom. Hur ska jag få tretiden tills på måndag?! Jag orkar inte. Jag måste ha :( har inga jävla pengar, 200 kr. Inte ens hälften. Åh. Jag vill verkligen ha m&g. Skulle göra allt för att få det. Justin är mitt allt. :"( varför säger dom fyra dagar innan? Varför inte när biljetterna såldes? Jag skulle ha sparat pengar. Skulle göra allt bara för att då pengar. Har fyra dagar på mig. Vad ska jag göra? Sälja alla mina saker ? Sälja mina jb saker och min biljett? Bara jag kunde :"( åh jag orkar inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0