<3

ok tänke skriva lite noga om vad som hände och hur allt blev.
 
När klockan var 00.00 blev jag nervös. Klockan 1-2 gick jag och min bror ner för att göra nudlar.. kollade på kl heela tiden. Vid 4 blev jag trött.. vid halv 5 somna jag och vaknade varje fem min, och sen vaknade jag vid 6-halv7 kollade på tv, väntade på att klockan skulle bli 9.när det var en kvart kvar fick jag panik. Jag kom in i vänte tid (eller vad det heter) efter ett tag kom jag in, men jag kunde inte beställa.. jag blev nervös så jag kollade fb.. alla sa att dom var slut. Men dom va inte det. Jag började gråta och då kommer mamma in och frågar vad, då berättar ja att det är slut. Hon säger men han kommer igen. Sen kommer min andra bror (Labbi) och tröstar mig, han sa bla att vi skulle till göteborg ifall han skulle dit, och att vi skulle till norge iall han skulle dit! (ska inte dit nu eftersom jag ska gå den 23), vi försöker leta men hittar inget, och då börjar jag gråta ännnu mer. Jag gav upp... Sen efter ett tag så skrev dom att det säljs nya biljetter kl 10.30 till en annan konsert som han ska ha den 23. (jag skulle gå den 22) när det var 5 min höll på jag på att dö, jag trodde att jag inte skulle få, sidan laddades och laddades, det gjorde så för alla. Sen ringer min bror och säger
Labbi;'' du har ståplats, parkett''
Jag: '' ne är du seriös?!?''
L: ''jaa vi håller på att betala''
jag: omg tack *gråter*
L: ahhah gråt inte'
L: det är betalat nu, kommer hem snart
Jag: okej, tack *gråter*
 
ASSÅ DEN KÄNSLAN♥♥
Sen blev jag fett hyper, jag har inte sovit något inatt. men vad gör man inte för justin?!?! det är 291 dagar kvar♥ åh jag längtar som aoedjjke. j
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0