2 timmar

Hejsan , jag tror jag dör. Somnade kl 5 och vaknade för ett litet tag sen. Vakade varje fem min seriöst är as trött :( och nervös. Om jag inte får biljett tänker jag skjuta alla fake fans som går bara för att leka coola. Seriöst det är en tjej som ska gå, hon kan inte stava Bieber!?!?!!,! Hon skriver jb eller Justin bäver ? Pallaaaa -.- och sen ska en till gå hon har gillat honom sen bf kom ut. AssÅ dom slösar inte en ända kr på honom förutom på biljett. Dom vet inte vem kidrauhl är , dom vet inte hur han blev känd dom vet inget om hans familj asp pallaaaa !!!!!!!! Dom förtjänar inte biljett. -,- om jag inte får biljett tänker jag gå fram till dom och bara " ge mig din biljett tönt " jag vill bara svsodldndkdkdbd sen dom skriver till mg i chatten, ska du gå på jb? Vad ska du ha för biljett? Osv. Ät bajs. Vet ni vad dom tog? Parkett ståplats. SERIÖST?!?!,! Önska hans biljetter såldes innan believe och innan han klippt sig . Fakefake fans nedhyssja dom stöttar inte honom. Aja fett arg nu ska jag gråta för att jag är riktigt trött och vet inte vad jag ska göra. :'(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0