RIXFM IGÅR.

bild från rixfm's sida.
Tänkte blogga lite om igår, vid halv 5 åkte jag ,Linnea och hennes morfar och hämta Alice, vi hade as kul i bilen! När vi kom fram så gick vi runt lite för att leta vart det var, vi hittade efter ett tag, vi gick och ställde oss vid scenen, as vart! När det börja var det as kul, vi dansa och allt! BÄST! David,dead by april,panetoz,tone,eric,ulrik,frida,sons of midnight,ola. ALLA VA GRYMA! Älskar att gå på rixfm, så jävla kul. Efter att dom hade sjungit så sprang jag och Linnea bakom scenen och träffa alice där bak eftersom vi tappa bort varande och bestämde att vi skulle träffas bakom scenen. När vi kom fram såg vi Eric's bil, och rixfms bil och en till. Vi såg bara panetoz och david, sen skulle vi gå. Men det vaaaaaa grrymt! Älskar norrköping, nu bestämde jag att jag och linnea ska flytta dit när vi blir stora. mini stockholm. :) nej nu ska jag längta tills nästa rixfm! BÄST! tack för allt tjejeeer!


Kommentarer
Anonym

kan du göra en video på dina justin bieber saker? Skulle va jättekul, speciellt om du gör en video på det, bäst blog!

2012-08-17 @ 22:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0